Yhdistys

SSLY on rekisteröity yhdistys joka kokoaa yhteen sukeltamisesta kiinnostuneet lääkärit ja hoitohenkilökunnan. Jäseniä on tällä hetkellä yli 200, eri ammattiryhmistä. SSLY toimii yhteistyö- ja keskustelufoorumina jäsenille sekä eri sidosryhmille. SSLY järjestää sukelluslääketieteeseen ja ylipainehappihoitoon liittyvää koulutusta kotimaassa ja ulkomailla. Sukeltajan lääkärintarkastus -ohjeistus on päivitetty yhteistyössä Sukeltajaliiton kanssa vastaamaan kansainvälisiä suosituksia. SSLY seuraa tuoreimpia alan tutkimustuloksia, ylläpitää yhteistyötä kansainvälisten ja kotimaisten tutkimuslaitosten kanssa sekä tukee jäsenistönsä tutkimus- ja koulutustoimintaa.

Tältä sivostolta saat paljon tärkeää tietoa SSLY:n toiminnasta sekä sukelluslääkäreistä, sukelluslääketieteestä, sukellusfysiologiasta sekä ylipainehoidoista.

Mielenkiintoisia hetkiä sukelluslääketieteen parissa – pintaa syvemmältä!